Sol och så lite regn

 Idag har det varit sol och fint väder. Har suttit inne och skrivit på uppsatsen och varit och jobbat lite ikväll. Det blev så vindstilla och soligt och jag längtade verkligen efter att få gå ut på kvällspromenad med Gibson och L. JAg planerade precis vart jag skulle gå, havet var flera dagar sen så dit skulle vi och sen via hamnen hem igen. Men när vi satt och åt så började det att blåsa storm och regna, jaha regnkläder på. Det var den härliga promenaden det.. gibson fick jacka och jag och L regnbysxor och mössa. Det var ju inte en tanke på att ta åkervägen ner till havet direkt. Vi gick på vägen ner mot hamnen istället. efter halva vägen så slutar det både regna och blåsa och himlen får en fin regnbåge och en mycket vacker rosagul ton. Det blev en rätt så härlig kvällspromenad ändå.

Lägger in lite bilder från helgens utställning i Hässleholm.

/people take a bow

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0