Borsta tänderna---Kan själv!

Då var det dags att testa om tandborstning var något som uppskattades. Hade införskaffat tandborste med både långt skaft och inget, här skulle testas! Tog givetvis en långtur ner till stranden innan det var dags för själva hanteringen.  
                                                
                                    Hittade en pinne och vad kan man inte göra med en pinne??    
Kansle att det hela skulle bli lättare om springet i benen var borta tänkte jag.


Jag började med att introducera den långa tandborsten,..ja och det gick ju bra..men vad ska man ha den här till???  Kittrad dödsskönt på tungan ju!

Men det tog inte lång stund fören Mr Gibson själv hittade det rätta användningsområdet. jaha Tänderna!
                                                                                                                                 
Sen skulle han borsta själv, det var inte riktigt lika skoj om jag blandade mig i.. Sen kan det ju diskusteras huruvida borstningen blev så bra, men men.. Jag får vara nöjd med att det inte resulterade i trauma och panikgnäll.  Men en sak är säker, det mest effektiva sättet var ju helt klart en bit gaslinda runt fingret och gnugga.. men det blir inte lika roligt på bild..hihi!

Nu tar vi det lugnt om dagarna när solen steker som mest. Vi har lite smått börjat att ladda inför den stora utsällningen här i byn.. Tänk att lilla Tvååker ordnar en av de störsa utställningarna..och jag har gångavstånd..det är väl inte fusk??:)

/Små lätta moln

Kommentarer
Postat av: CArin

Tjo,,,,,, Bara att komma, Räknar med dej.,

2009-07-13 @ 22:32:19
URL: http://httpcarinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Åke

JA!!!Tror vi killar kan ha riktigt kul tillsammans!!!

2009-07-22 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0